hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|سرانه فضای سبز منطقه شش به ۴ مترمربع می‌رسد

قم|سرانه فضای سبز منطقه شش به ۴ مترمربع می‌رسد

شهردار منطقه شش قم با بیان اینکه احداث دو بوستان دانش و انارستان در منطقه صورت گرفته و فاز سوم بوستان نبوت هم در حال انجام است، گفت: با این پروژه‌ها به زودی سرانه فضای سبز منطقه به 4 مترمربع می‌رسد.



به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،علی حاتمی‌فرد با بیان اینکه جمعیت منطقه شش بالغ بر ۲۱۳ هزار نفر است که بالاترین جمعیت و تراکم جمعیت در بین مناطق شهرداری را دارا است، گفت: سرانه فضای سبز شهری در منطقه شش ۱.۴۸ و فضای سبز جنگلی ۱.۴۵ بوده که مجموعا سرانه فضای سبز منطقه ۳.۱ است.
شهردار منطقه شش قم با بیان اینکه احداث دو بوستان دانش و انارستان در منطقه صورت گرفته و فاز سوم بوستان نبوت هم در حال انجام است، خاطرنشان کرد: با این پروژه‌ها به زودی سرانه فضای سبز منطقه به ۴ مترمربع می‌رسد.
حاتمی فرد گفت: یکی از درخواست‌های مردم منطقه رفع مشکل روشنایی بوستان فاطمیه بود که قراردادی در این زمینه با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال منعقد شده و ۵ برج نوری در این بوستان نصب شده و روشنایی تکمیل است.
وی اظهار کرد: بوستان‌هایی که فاقد کنتور بوده‌اند مکاتبات و واریز هزینه‌ها با شرکت برق انجام شده و به زودی تکمیل امکانات روشنایی آنها انجام خواهد شد
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد